perjantai 16. lokakuuta 2009

Halutaan lisää suoramarkkinointia?

Ihan vähän tuntuu siltä, että tässä tutkimuksessa on tehty johdattelevia kysymyksiä:
Tämän tutkimuksen perusteella voi sanoa, että kuluttajat toivovat tietyissä tilanteissa, että henkilötietoja hyödynnettäisiin nykyistä enemmän.
Olisi tietysti kiva, jos markkinoijat osaisivat tarjota juuri sitä mitä tarvitsen, ja vieläpä mahdollisimman edukkaaseen hintaan, ja juuri silloin kun passelein aika hankinnalle olisi. Itse asiassa parasta olisi, jos tuotteet tulisivat ihan tilaamatta kotiin kun huomaan jotakin kaipaavani.

Mutta vastikään kaikki mahdolliset suoramarkkinointirajoitteet hommanneena veikkaan edelleen, että tutkimus on ollut pikkiriikkisen kenollaan johonkin suuntaan...

1 kommentti:

Koivulahti kirjoitti...

Jep. Suoramarkkinointia halutaan vain silloin kun ostot suoramarkkinoijalta on juuri tehty. Muutoin sitä vihataan ennen puhelua, sen jälkeen ja sen aikana. Ja sama tietysti pätee sekä paperi että bittispämmiin myös.