maanantaina, heinäkuuta 21, 2008

Kesä? Minä?


Au. Arkiterapeutti Kops hujautti kesäblogi-diplomilla. Hassua sikäli, että olen näihin asti ollut koko kesän hiljaa - mutta ehkä olen tehnyt yhteiskunnalle suurenkin palveluksen moisella toiminnalla. No, osuvasti en saanut ympättyä kyseistä prenikkaa tähän kaikesta expertiisistäni huolimatta [ennen kuin linkitin sen Obeesialta ketjun edelliseltä portaalta...] - "Kuva on vioittunut tai sen muotoa ei tunnisteta," herjasi alusta vaikka mitä tein, ihan kuin en ansaitsisi tunnustusta...

Näihinhän aina kuuluu se, että pitäisi sitten nimetä - tällä kertaa viisi - seuraavia diplomin saajia. Olen kovasti laiska, joten pelkkä ajatus tuntuu työltä...

Työlästä jakaa tunnustusta? Eihän toki - ilollahan sitä! Mutta että rajata otos vain viiteen? ...Sellaiseen joka ei vielä ole sitä saanut...

Nimeän kaikki jotka löytävät itsensä tuolta sivupalkista! Loistava idea? Minähän olen linkittänyt jo etukäteen, olenpa ollut kaukonäköinen.

Okei, vain viisi ensimmäistä - te ette tietenkään voi varmaksi tietää oletteko juuri viiden ensimmäisen joukossa, mutta hei, te kaikki ansaitsette sen. ...Jos siis jaksatte katsoa josko olette palkissa. Teitä on aika monta siellä, ihan ulkomaita myöten - ja varmaan fluenttisesti kykenette ymmärtämään mitä olen tähän mennessä kirjoittanut, kun kuvakin on englanniksi.

On tämä taas sähellystä.

2 kommenttia:

Rita kirjoitti...

Kato, sähän sait hienon postauksen aikaan! Ja tuo sivulinkin dynaaminen blogirulla herättää minussa halun tehdä samanlainen... Ehkä kokeilen jonain päivänä :)

PS En tiedä miten Kopsista pääsee kommentoimaan joten tulen Rita-blogistani.

kasbach kirjoitti...

Tuo blogirulla on kyllä kätevä. Siinä pysyy hyvin kärryillä siitä missä on viimeksi kirjoiteltu - ja se on helppo asentaa. Suosittelen.

...Jos haluaa jättää linkin suoraan omaan blogiin profiilin sijaan on tuo Nimi/URL-osoite -valinta tuossa alla validi vaihtoehto...