tiistai 22. heinäkuuta 2008

Eikäku katoku

No juu. Kävin sitten kuitenkin hyväksymässä ne Blogilistan ehdot - ja huomasin että seurattava syöte oli peräti vanhentunut, vaikka kuvittelin sen vaihtaneeni tänne siirtyessä. Nyt pitäisi syöttelyn toimia sielläkin taas, ja kyseisellä areenalla seuranneet varmaan kiittelevät siitä tulvasta joka yhtäkkiä ilmaantui. "Tää jätkä on yhtäkkiä kirjottanut puoli romaania, en lue!"

Blogistania lakkasi pinnallisen hakukone-etsiskelyn pohjalta päätellen möykkäämästä ehtojen rautakankeamista vastaan noin viikossa, ja minä kun olen tämmöinen kyllähän-kaikki-jotenkin-järjellisesti-hoituu-ennemmin-tai-myöhemmin-tai-jos-ei-niin-mitäpä-tuosta-tyyppinen kaiffari, totesin että olkoon menneeksi, viekää tunkkini. Olen vapaaehtoisesti ilmoittaunut Sanoman riistettäväksi, mikäli sellaista sitten haluavat tehdä.

Valehtelin kyllä siinä "olen lukenut ehdot" -kohdassa. En minä koskaan jaksa noita pykäläviidakkoja kahlata. Joudunko minä siitä hyvästä tiilenpäitä lukemaan?

Ei kommentteja: